Vesti

Alejandro Mosquera, direktor EGT Španija: “EGT je predstavio nekoliko novih proizvoda za špansko tržište”

juni 12, 2024

Gospodin Alejandro Mosquera, direktor EGT Španija, razgovarao je ekskluzivno sa Soloazarom, osvrćući se na učešće EGT-a na ovogodišnjem izdanju FIJMA. On ekskluzivno govori o novim proizvodima za B2 Saloon i kazino tržišta koje je kompanija predstavila na sajmu, deli svoja očekivanja u vezi sa tri nove kancelarije EGT Španija, otvorene tokom poslednjih 12 meseci, iznosi svoje mišljenje o porastu iGaming događaja u zemlji i prilikama koje oni pružaju, kao i otkriva na kojim će sledećim izložbama EGT Španija učestvovati.

 

 

EGT je predstavio nekoliko novih proizvoda za špansko tržište

 

(Madrid, SoloAzar ekskluzivno).- Alejandro Mosquera, direktor EGT Španija, podelio je svoje utiske o najnovijem izdanju FIJMA, na kojem je firma predstavila važne proizvode za špansko tržište. Takođe je govorio o kancelarijama koje je firma otvorila u Španiji prošle godine.

 

Koje novitete ste predstavili tokom FIJMA? Koji su bili najistaknutiji proizvodi ili usluge na vašem štandu?

Ove godine smo predstavili nekoliko novih proizvoda za špansko tržište. Prikazali smo novi Phoenix AWP kabinet, koji je debitovao na lokalnoj izložbi. Ovo je prva gaming mašina koju je EGT razvio isključivo za specijalno tržište, liniju B2 Saloon proizvoda, za koju verujem da će imati veliki uspeh zahvaljujući povoljnoj ceni i visokom kvalitetu proizvodnje, koji je zaštitni znak naše kompanije. Ponuda za B2 Saloon tržište bila je upotpunjena novim 5-nivoinim Sands Princes AWP džekpotom i potpuno novim Premio Ganador paketom igara, koji sadrži četiri najpopularnija naslova EGT-a, sada obogaćena još više bonusa. Sa svim ovim proizvodima, sada imamo raznovrsniju i širu ponudu za ovo tržište, kojem je EGT potpuno posvećen.

 

Imamo nekoliko novih predloga i za tržište slot klubova. Pored dobro poznatih paketa igara iz EGT-ovog portfolija kao što su Gold General i Green General, predstavili smo 4-nivoini progresivni džekpot Gods and Kings Link, koji može biti povezan sa našim bestsellerom Bell Link u istoj grupi, a igrač učestvuje sa samo jednim ulogom. Takođe smo demonstrirali Supreme Combo Link, gde igrač može da pobedi kombinovanjem različitih bonusa koje ovaj proizvod nudi. Na izložbi je bio i najnoviji Sheng Sheng Bu Xi sa Azijskom tematikom. Ovaj džekpot je evolucija u kombinovanju bonusa, gde se opcije za dobitak znatno uvećavaju.

 

Definitivno, jedna od najvećih zvezda na našem štandu bila je X-Nave, EGT Digital-ova platforma za online igre, koja je izazvala divljenje među klijentima u Španiji koji traže alternative na digitalnom tržištu. Bez sumnje imamo zreo i vrlo kompletan proizvod, sa svojim CRM, Sport, Casino Aggregator i Payment Gateway modulima.

 

Otvorili ste novu kancelariju u Španiji. Kako vidite trenutno špansko tržište? Koji su vaši planovi za rast i širenje u zemlji?

Pa, zapravo smo otvorili ne jednu, već tri kancelarije u Španiji u protekloj godini. Korporativnu kancelariju u Madridu, koja je inaugurisana neposredno pre početka FIJMA, tehničku kancelariju u Mursiji i još jednu logističku kancelariju u Barseloni. Sve one imaju timove visokokvalifikovanog tehničkog osoblja. Ovo ukazuje na potpunu posvećenost EGT-a ovom tržištu, koje se neprestano razvija. Rekao bih da naši klijenti traže raznovrsne proizvode za ponudu igračima i u tom smislu EGT se pozicionira kao jedan od dobavljača sa nekim od najboljih rešenja, upravo iz tog razloga smo i specijalizovali liniju B2 Saloon proizvoda.

 

Online industrija u Španiji se takođe razvija vrlo brzim tempom. Naša posvećenost je napredak na tržištu sa sve više konsolidovanim proizvodima i uslugama. Činjenica da su EGT Digital-ovi iGaming proizvodi već prisutni u više od 50 zemalja pomaže nam da lako repliciramo uspešne strategije sa drugih tržišta.

 

Kako koristite povećanje iGaming događaja u zemlji za ovu godinu, kao i za 2025. godinu?

To je sjajna prilika za nas da predstavimo naše slot igre i platformu svim klijentima na lokalnom tržištu, kao i svim onima iz drugih zemalja koji dolaze da istraže opcije koje možemo ponuditi.

 

Sledeće godine ICE će se održati u Barseloni, što će, ako je moguće, biti još bolja izložba za nas na najvećoj globalnoj izložbi gde svake godine digitalni deo ima sve veći značaj.

 

Kako percipirate evoluciju igara uživo u poređenju sa online igrama?

Imaćemo igre uživo još mnogo godina. Cela industrija treba da nastavi da pruža atraktivne ponude za salone, kazina i barove. Publika postaje sve raznovrsnija i zahtevnija, a oni koji su takođe online igrači dolaze u slot klubove tražeći slična iskustva. Jasno je da online igre nastavljaju da rastu svake godine i izazov za nas, proizvođače, jeste da budemo sve fleksibilniji i agilniji u prenošenju digitalnih iskustava u igraonice, razumevajući razlike između oba sveta. Kapitalizacija informacija prikupljenih online kako bi se poboljšali proizvodi i usluge uživo je ključna.

 

Koji su sledeći događaji kojima ćete prisustvovati?

Za špansko tržište, sledeći važan događaj koji dolazi uskoro je Torremolinos Málaga, koji je uglavnom fokusiran na B2 Saloon tržište. Naravno, cela industrija se priprema za sledeće izdanje ICE u Barseloni, koje će biti dobar test nakon toliko godina održavanja u Londonu.

Slični Vesti

icon close
icon close